Rejs we Włoszech

Rejsy we Włoszech

Włochy są świetnym celem podróży nad Morzem Śródziemnym – ze wschodniej strony graniczą z Morzem Adriatyckim, z południowej z Morzem Jońskim, a z zachodniej z Morzem Tyrreńskim. Zróżnicowana linia brzegowa, unikalne miejsca, historia oraz kuchnia, sprawiają, że Włochy wygrywają główną nagrodę jeśli chodzi o cel wakacyjnych podróży. Nie zapomnij zatrzymać się na jednej z wielu, mniej lub bardziej, oblężonych przez turystów wyspach. Przystanie są zawsze bardzo dobrze wyposażone, aby przywitać gości.

Team GlobeSailor
Zorganizujmy razem Twój rejsSpecjalizujemy się w organizacji rejsów od 10 lat. Stworzymy dla Ciebie ofertę idealną.

Wyceń rejs
Oni już pływali we Włoszech
4.3/5 - 1770 opinie
Michał
Październik 2021
Armator perfekcyjnie nas obsłużył: transport z i do lotniska, check-in i check-out. Ale też kontakt w trakcie rejsu i ostrzeżenia sztormowe. Pierwszy raz otrzymałem filmiki instruktażowe gdzie co jest na jachcie i jak się odpala. Nawet filmik o zabawnym sposobie otwierania furtki na keję armatora. Brawa dla Marco menadżera Cagliari Sailing Charter !!!
Tomasz
Sierpień 2021
Rodzina na małym jachcie pływającym po Sardynii i Korsyce Madryt jest dobry dla 4 osób, 6 byłoby tłumem. Mamy zepsutą lodówkę i przednie łóżko, ale zostało naprawione dzień po żądaniu. Minusy: ściskanie mechanicznego autopilota (naprawdę głośno) i brak paneli słonecznych. Przy stosunkowo małych akumulatorach i alternatorze 40A będziesz zmuszony często i długo uruchamiać silnik. Piloci wodni na jachcie byli raczej starzy i przestarzali! Byłem zły, że zapomniałem wziąć swój! Plusy: biega na sucho i odważnie (testowane do 8 B i fale 4m), żagle nowe. Silnik pracuje bez zarzutu, ale trochę za mały do ​​szturmu (21KM). Biuro żagli europejskich było trochę oderwane: byliśmy zmuszeni ich znaleźć, nikt nas nie spotkał na molo, ciężko było uzyskać jakiekolwiek przydatne informacje. Z drugiej strony personel techniczny był niezwykle pomocny i pouczający. Jest to nadal jedna z firm, w których wymeldowanie będzie znacznie dłuższe i bardziej szczegółowe niż zameldowanie, więc uważaj i bądź ostrożny. Nieważne rzeczy na początku można "znaleźć" na końcu. A „cennik” nie jest komercyjny ;) Uniknęliśmy żadnych dodatkowych opłat. Jeśli popłyniecie w sierpniu na Sardynię i Korsykę to znajdziecie tam ogromny tłum, „ciche” kotwicowisko to około 20 jachtów. W „raju” północnej grupy La Maddalena spotkaliśmy około 100 jachtów. Popłyniesz między najbogatszymi świata. A ceny są stosunkowo wysokie. Przygotuj się na 100 EUR za pobyt w porcie. I pamiętaj o pomocy w Bonifacio, ci młodzi chłopcy w marinie potrafią robić naprawdę niebezpieczne sytuacje. Kotwice oferują wiele dobrych miejsc do trzymania, co jest miłe w takim tłumie. Wiatry potrafią być zaskakująco silne.
Adam
Lipiec 2021
To już nasz drugi rejs z Globesailor. Podobnie ja w zeszłym roku i tym razem mieliśmy płynąć sami, rodzinnie, 6 osób. Potem dołączył kolega z rodziną, musieliśmy zmienić rezerwację i wziąć większy jacht. Zmiana przebiegła bez żadnych problemów. Świetna komunikacja z Globesailor i firmą NSS Charter. Dwa dni przed rozpoczęciem rejsu okazało się, że nasza łódka miała wypadek i nie jest dostępna. Po krótkiej i miłej wymianie mejli, dostaliśmy łódkę zastępczą, (Oceanis 46.1 zamiast 45), oczywiście bez żadnych dodatkowych kosztów. Żadnych problemów w procesie, które mogłyby zepsuć wakacje. Już czekam na przyszły rok i wakacje z Globesailor :)
Paweł
Bardzo dobrze przygotowany jacht, zgodny z podpisaną umową, Pomocna i życzliwa obsługa. Podczs check-in i check-out sprawdzenie naprawdę tylko najważniejszych w żegludze spraw.
Skontaktuj się z nami, aby zorganizować rejs we Włoszech

Masz pomysł na rejs i chcesz go wycenić? Serdecznie zapraszamy do bezpłatnej konsultacji w 24h. Napisz do nas lub zadzwoń.

Opisz Twój wymarzony rejs
Kontynuując wizytę na tej stronie, akceptujesz użycie plików cookie. Polityka cookies | Zamknij.