Stwórz własny rejs z załogą lub bez
Oni już pływali w Marina del Sur
Marek
Jacht chociaż mały to dawał poczucie solidnej konstrukcji. Dobre akumulatory - kilka noclegów bez podłączenia do prądu nie sprawiały problemów. Silnik - bez problemów, ale chociaż to oczywiste, zalecam unikania dłuższego płynięcia pod wiatr... (jest odczucie za małej mocy w porównaniu do innych łódek, którymi tu pływałem) . Elementy z materiału: owiewka, bimini i Lazy-bag są dość wysłużone.. - przy odbieraniu łodzi sprawdźcie, czy są ponaprawiane rozprucia na szwach. (Brak igły i nici na jachcie). Olinowanie do refowania grota - zamienione podpięcie pierwszego z drugim (krzyżowały się i blokowały). Po zamianie wszystko działało poprawnie. Ogólnie jacht oceniam na dobry/bdb. W miarę przyzwoita cena .Maciej
Lavacharter to świetnie zorganizowana firma, z bardzo pomocnymi pracownikami. Doskonały kontakt przed rejsem, bardzo precyzyjna i skuteczna pomoc w trakcie i po rejsie.
Jacht Dufour 460 to bardzo nowoczesna, szybka jednostka. Elektronika na poziomie typowym, Raymarine. Brak radaru. Armator zaplanował wymianę chartplotera na lepszy. Jednak oprócz elektroniki jacht świetnie wyposażony w wiele udogodnień. Pojemne akumulatory zapewniały ponad 24h niezależność bez doładowywania, przy działającym autopilocie, lodówce i zamrażarce. Wadą jest zabudowa wykonana z tanich materiałów, miękkich, podatnych na drobne uszkodzenia i rysy.
Marina - baza na Teneryfie zlokalizowana blisko lotniska południowego, z wszystkimi potrzebnymi udogodnieniami. Dobre miejsce do startu rejsu.
Wyspy Kanaryjskie przez 2 tygodnie udało się opłynąć w całości, odwiedzając prawie wszystkie wsypy. Wspaniała, żeglarska pogoda zapewniała szybkie przeloty między portami. Należy jednak być przygotowanym do pływania w strefach akceleracji, gdzie lokalnie siła wiatru przekracza 40kn.Rafał
All very wellAlexey
Zorganizujmy wspólnie rejs
Masz pomysł na rejs i chcesz go wycenić? Serdecznie zapraszamy do bezpłatnej konsultacji w 24h. Napisz do nas lub zadzwoń.
Opisz Twój wymarzony rejs