Rejs w Europie Atlantyckiej

Twój Rejs w Europie Atlantyckiej

Atlantycka część Europy rozciąga się od północnego wybrzeża Hiszpanii, aż po norweskie fiordy. Francja, włączając Bretanię oraz wybrzeże kanału La Manche, a także Portugalia oraz Morze Karaibskie są jednymi z najpopularniejszych szlaków wielu rejsów w Europie Zachodniej. Historyczne i geograficzne uwarunkowania uczyniły z Atlantyku oraz Europy bardzo bogaty kulturowo region. Odkrywanie tej części Europy drogą morską jest przyjemnym i oryginalnym sposobem nie tylko na poznanie pięknych naturalnych krajobrazów, ale także na podziwianie skarbów kultury europejskiej.

Team GlobeSailor
Potrzebujesz pomocy?Nasza grupa d'ekspertów jest do twojej dyspozycji aby zorganizować twoje wymarzone żeglarskie wakacje!

Powierz nam swój projekt żeglarski
Do tej pory pływali w Europie Atlantyckiej
4.3/5 - 570 opinie
Michał
Czerwiec 2019
Jacht w bardzo dobrym stanie, wszystko sprawne, wszystko czyste, wszystko pachnące. Bardzo ciekawy ale wymagający akwent. Bardzo miła obsługa, Wielki plus z cierpliwość w odpowidaniu na moje pytania
Tadeusz
Luty 2019
Jacht Beneteau 423 byl w bardzo dobrym stanie . Przejecie jachtu odbylo sie sprawnie. Wszystkie urzadzenia na jachcie dzialaly , dodatkowo otrzymalem silnik do pontonu gratis,ktorego nie uzywalem, bo nie bylo takiej potrzeby,ale byl. Chcialbym ta droga podziekowac firmie a w szczegolnosci panu Adamowi za pomoc w znalezieniu jachtu oraz za wsparcie w kontaktach z firma czarterowa od ktorej czarterowalem jacht. Zdanie jachtu odbylo sie jeszcze sprawniej niz przejecie. Po kilku dniach kaucja zostala zwrocona. Wyrazy wdziecznosci Tadeusz Matuszak
Marek
Sierpień 2018
Jacht chociaż mały to dawał poczucie solidnej konstrukcji. Dobre akumulatory - kilka noclegów bez podłączenia do prądu nie sprawiały problemów. Silnik - bez problemów, ale chociaż to oczywiste, zalecam unikania dłuższego płynięcia pod wiatr... (jest odczucie za małej mocy w porównaniu do innych łódek, którymi tu pływałem) . Elementy z materiału: owiewka, bimini i Lazy-bag są dość wysłużone.. - przy odbieraniu łodzi sprawdźcie, czy są ponaprawiane rozprucia na szwach. (Brak igły i nici na jachcie). Olinowanie do refowania grota - zamienione podpięcie pierwszego z drugim (krzyżowały się i blokowały). Po zamianie wszystko działało poprawnie. Ogólnie jacht oceniam na dobry/bdb. W miarę przyzwoita cena .
Maciej
Lipiec 2018
Lavacharter to świetnie zorganizowana firma, z bardzo pomocnymi pracownikami. Doskonały kontakt przed rejsem, bardzo precyzyjna i skuteczna pomoc w trakcie i po rejsie. Jacht Dufour 460 to bardzo nowoczesna, szybka jednostka. Elektronika na poziomie typowym, Raymarine. Brak radaru. Armator zaplanował wymianę chartplotera na lepszy. Jednak oprócz elektroniki jacht świetnie wyposażony w wiele udogodnień. Pojemne akumulatory zapewniały ponad 24h niezależność bez doładowywania, przy działającym autopilocie, lodówce i zamrażarce. Wadą jest zabudowa wykonana z tanich materiałów, miękkich, podatnych na drobne uszkodzenia i rysy. Marina - baza na Teneryfie zlokalizowana blisko lotniska południowego, z wszystkimi potrzebnymi udogodnieniami. Dobre miejsce do startu rejsu. Wyspy Kanaryjskie przez 2 tygodnie udało się opłynąć w całości, odwiedzając prawie wszystkie wsypy. Wspaniała, żeglarska pogoda zapewniała szybkie przeloty między portami. Należy jednak być przygotowanym do pływania w strefach akceleracji, gdzie lokalnie siła wiatru przekracza 40kn.
Sugestie trasy w Europie Atlantyckiej
Skontaktuj się z naszym działem klienta w celu organizacji twojego rejsu w Europie Atlantyckiej

Nasz zespół ekspertów z przyjemnością odpowie na wszelkie Twoje pytania tak szybko, jak tylko będzie to możliwe. Jeden z naszych doradców skontaktuje się z Tobą mailowo, bądź telefonicznie. Pamiętaj, że nasza wycena i pomoc nic Cię nie kosztuje!

   Skontaktuj się z naszymi doradcami
Kontynuując wizytę na tej stronie, akceptujesz użycie plików cookie. Dowiedz się więcej | Zamknij.